Doelstelling
Als bestuurder van een vrachtwagen of autocar kunnen bijdragen aan het imago van een onderneming. Weten hoe een klacht te behandelen, maar ook weten hoe belangrijk het is om als visitekaartje voor uw bedrijf de weg op te gaan.
Als bestuurder van een vrachtwagen of autocar kunnen bijdragen aan het imago van een onderneming. Weten hoe een klacht te behandelen, maar ook weten hoe belangrijk het is om als visitekaartje voor uw bedrijf de weg op te gaan.
Een klant verliezen omdat er een verkeerde af - of behandeling gebeurde , in een negatief in beeld komen na ongeval waar verkeerde informatie aan de bron lag, maar ook herkenbaar zijn aan uw voertuig….. zijn items die gekend zijn.
Publiciteit is belangrijk! In de transportsector is het de vrachtwagen of touringcar die als uithangbord fungeert. Netheid, onderhoud en herkenbaarheid zijn een must in deze. Naar het einde van de module toe wordt het commercieel plaatje en de financiële gevolgen van een geschil naar voor geschoven.
Uw bestuurder en uw voertuig zijn nu eenmaal hét visitekaartje van uw bedrijf!
In deze module wordt er gewerkt rond de problematiek van het belang van het imago: voor de onderneming en de kwaliteit van de dienstverlening door de bestuurder.
Niet alleen gaan we dieper in op zowel organisatie als taken van de bestuurder maar de vraag wordt tevens gesteld; waarmee en met wie komt de bestuurder allemaal in contact.
Volgens de nieuwe richtlijn dient u er voor te zorgen dat u van elk van de opleidingsthema's minstens één volledige opleiding en 3 uur praktisch onderricht hebt gevolgd. Binnen de volledige 35u nascholing mag u niet twee maal dezelfde module gevolgd hebben.
Deze module geldt voor thema 3 en biedt 7 kredietpunten (deze module is geldig voor zowel het rijbewijs C met code 95 als het rijbewijs D met code 95).